دوشنبه بیست و یکم فروردین 1385

دوستانی که مایلند با ما ارتباط داشته باشند میتوانند برای e-mail ما در YAHOO نظرات و پیشنهادات خودشون رو ارسال کنند یا برای آیدی ما off بزارن.

bijar_loplop@yahoo.com

 

قابل توجه بینندگان عزیز : این وبلاگ نه متعلق به میلاد است و نه متعلق به احسان در واقع این وبلاگ اختصاصی نیست و متعلق به چند نفر از دوستان ما است که شامل احسان و میلاد هم میشه.

درمورد دوستی که در قسمت نظرات از ما خواسته در مورد بقیه ی پسرا هم بنویسیم باید بگم که ما فقط اجازه داریم با دوستان خودمون شوخی کنیم که همگی اونها جنبه ی شوخی ما رو دارن.

قسمت های جدیدی قراره که طی دو سه روز آینده اضافه بشه مثل قسمت ضرب الچپل که ضرب المثل هایی است که خودمون ساختیم . همچنین قراره که در وبلاگمون بصورت مجانی برای مغازه های دوستامون تبلیغ کنیم.

با تشکر : بیجار- لپ لپ

 

خبر گزاری لپ لپ تایمز از امروز رسما کار خود رو شروع میکنه: ۷/۲/۸۵

1- به نقل از شبکه ی CNN امیر لک در شرکت سیمان استخدام شد.

2- به گزارش نشریه ی سنه تایمز از سنندج مهدی مراغه و فرشاد فرجی در سال 1385 نیز به عنوان خوشگلان دانشگاه سنندج انتخاب شدند.

3- دیروز یوسف نیکخو به جرم همکاری با القاعده و طالبان دستگیر شد.

4- به نقل از خبر گزاری فرانسه چند نفر از طرف کارخانه ی رنو برای مذاکره با امیر لک در باره ی خرید رنو قرمز نامبرده و انتقال آن به موزه به بیجار آمدند.

5- دیروز روزنامه ی نیویورک تایمز به نقل از غلام الوندی نوشت : پیام فرزند واقعی من نیست و من پیام را در لپ لپ پیدا کرده ام . به دنبال انتشار این خبر کارخانه ی لپ لپ بصورت موقتی تعطیل شد.

6- به گزارش BBC از احسان لک خواسته شده که ریاست آژانس بین المللی انرژی هسته ای را بر عهده بگیرد که احسان قبول نکرد.

7- به گزارش یکی از بر و بچ میلاد حبیبی قرار است برای انجام پاره ای از مذاکرات به گواتمالا سفر کند.

8- در پی دعوت هالیوود از مرتضی غلامیان برای بازی در نقش یوگی در کارتون پر طرفدار یوگی و دوستان مرتضی اعلام کرد : به شرطی بازی میکنم که بزارن مبایل خرید و فروش کنم.

9- یکی از اقوام فرهاد شهنواز اعلام کرد فرهاد توسط گروه موساد دزدیده شده و رئسای این گروه برای آزادی فرهاد 50000 تومان خواستن که پدر فرهاد اعلام کرده : مگه چه خبره؟ . سارقین اعلام کردن که اگه تا فردا پول رو نیارین نیاوردین هیچ اشکالی نداره.

10- حمید فیض اللهی صاحب ساندویچی پاتوق بلوار در مصاحبه ی مطبوعاتی خودش گفت که قراره ساندویچ هایدا هم بیاره .

11-روزنامه ی سیروان به نقل از امیر عباس قائمی نوشت : میخواهم به زنجان بروم و در آنجا کاری دست و پا کنم و قصد دارم مغازه ام رو( پاساژ محراب طبقه ی دوم ) با کلیه ی اجناس اش واگذار کنم . از کسانی که مایل به اجاره ی مغازه ی امیر هستن دعوت میشه برن با خودش حرف بزنن.

1۲- به گزارش خبرگزاری الزهرا دیروز پنجشنبه مدیر دبیرستان الزهرا اقدام به بردن دانش آموزان به اردو کرد . طبق گزارشات رسیده در ابتدا به دختران در مورد مقصد اردو حرفی زده نشد ولی بعد مشخص شد که قرار است به خیر آباد در اطراف شرکت سیمان بروند که بلافاصله پس از فاش شدن مکان اردو خبرنگاران ما برای تهیه ی گزارش عازم منطقه شدند که به علت بارش باران موفق به تهیه ی گزارش نشدند.

1+12- به گزارش خبرگزاری FAX NEWS دیروز 5 نفر مسلح به تفنگ آب پاش وارد مقر کانون فرهنگی آموزش شدند و اقدام به گروگان گیری کردند و در ازای آزادی گروگان ها 5 ملیون تومان خواستند . به گزارش خبرنگار ما مملی گروگان گیران زمانی که متوجه شدند به جای آقای ولدخان امید اکبر راگروگان گرفته اند مبلغ 10 ملیون تومان هم به گروگان ها دادند و به سرعت محل را ترک کردند.

14- سه شنبه صبح زمانی که مهدی عبدالحسینی عازم محل کارش در پاساژ بود مورد حمله ی عوامل تروریست قرار گرفت . به گزارش خبرگزاری های مهم جهان مهاجمان نتوانستند صدمه ای به وی برسانند . خوشبختانه از مهدی خبری در دست نیست.

15- چهارشنبه مدیر پیش دانشگاهی گلستان 2 تصمیم گرفت طی عملی ناجوانمردانه دختران را به اردو اصفهان ببرد و آنها را از خانواده هایشان دور کند( نامرد ) . دانش آموزان که قلبا راضی نبودند (له خودو) و می خواستند در خانه بمانند و درس بخوانند مجبوری رفتند . قرار است تا روز شنبه برگردند که خوشبختانه از آنها نیز خبری در دست نیست.

۱۶- در پی گروگان گیری فرهاد شهنواز و ندادن پول برای آزادی اش توسط باباش گروگان گیران اعلام کردن : اگه پول رو تا فردا ندین پسرتون رو می فروشیم به قزوینی ها.

۱۷- یکی از روزنامه های محلی بیجار اعلام کرد : علی درخشنده به زندان گوانتانامو منتقل شده.

۱۸- به نقل از یکی از دوستان شایعه شده که احسان لک و میلاد حبیبی پسر خاله هستند حالا کودومشون پسر خاله و کودومشون کلاه قرمزیه معلوم نیست.

19- در پی انجام مراسم خواستگار زنون در تازه آباد 100 نفر کشته و بیش از 200000 نفر زخمی شدند.

20- به گزارش خبرنگار ما از بلوار در پی تصادفی که جمعه شب در بلوار اتفاق افتاد دو ماشین به هم برخورد کردند.

21- میلاد حبیبی از طرف شهرداری برای متراژ بلوار استخدام شد.

22- به گزارش خبرگزاری تیمور تایمز بن لادن در یکی از خانه های شهرک مهدیه مخفی شده است.

23- وحید سلیمانی دو سه هفته ای به علت شکستگی انگشت پا در خانه بود که میگن پاش خوب شده و دوباره به آغوش رفقا برگشته.

24- چندی پیش مرتضی غلامیان یک گوشی سامسونگ تاشو به مبلغ دو هزار تومان خرید.

25- آرمین صباغی شاگرد مسعود رستم زاده در پاسخ به سوال گزارشگر ما مبنی بر ربوده شدن مادربزرگش گفت : من فکر می کنم ننم خونه ی احسان لک باشه.

۱۵/۲/۸۵

26- کافی نت باران اسمش رو به کافی نت کلیک تغییر داد.

27- هنوز از سرنوشت ارباب حلقه ها خبری در دست نیست.

28- روزبه رضانیا آرنولد رو به مدت یک هفته به ماداگاسکار دعوت کرد.

29- چند روز پیش ریکی مارتین برای خواستگاری از خواهر علی درخشنده به بیجار آمد که با دیدن خواهر علی پس افتاد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد . پزشکان حال وی را ضخیم و وخیم اعلام کرده اند و گفته میشه که در کما است.

30-به گزارش شبکه ی خبر امروز جمعه خواجه حافظ شیرازی به همراه فردوسی طوسی روشن و ریزعلی خواجوی با پژو 206 تیپ 3 نظامی گنجه ای عازم بانه شدند که برگشتنی تصمیم به آوردن یک کارتون مشروب از اونجا میگیرند و در سر جاده پس از بازرسی اونها رو دستگیر کردن.

31- محققان اعلام کردند امیرحسین اصفهانی به علت زیاد رفتن به حمام آب رفته و قدش کوتاه شده.

32- به گزارش خبرگزاری سلمانی آرش بهاری مو هایش را تراشید.

33- حمید مدرس رنواش رو برده صافکاری

34- میلاد حبیبی به علت دختر بازی زیاد به دادگاه لاحه احضار شد.

35- امروز در مجلس لایحه ی مربوط به انحدام پیام الوندی مورد بررسی قرار گرفت.

36- در پی انتشار خبر پیدا شدن پیام در لپ لپ رئیس کارخانه ی لپ لپ بازداشت شد.

37- مهدی عبدالحسینی در مورد انرژی هسته ای گفت : انرژی هسته ای خیلی خوبه.

38- میثم نورالهی پس از بازجویی های مکرر اعتراف کرد که به همراه پدرش اشنایدر از آلمان برای خرابکاری آمده است.

39- احسان شفیعی گواهینامه گرفت.

40- مذاکرات احسان لک و راهنمایی و رانندگی بر سر تغییر گواهینامه های یک ساله به پنج ساله.

41- پیام میرکی به علت نخریدن نان و سیب زمینی برای دوستانش به نیم ساعت زندان محکوم شد.

4۲- در پی نظر سنجی از پسران بیجار 70 درصد پسران دلشان برای دختران که به اصفهان رفته بودند تنگ شده بود.

4۳- دیروز در کمال ناباوری دختران پیش دانشگاهی گلستان 2 به آغوش خانواده هاشان بازگشتند.

4۴- در پی بازگشت پر افتخار دختران از اردو دیروز دختران در ترمینال مورد استقبال باشکوهی قرار گرفتند.

4۵- علی درخشنده به دنبال دوست دختر میگردد.

4۶- علی مایلی و امیر لک به علت بی پدری به یتیم خانه برده شدند.

4۷- به گزارش علی درخشنده گاوداری حسینعلی مایلی سال آینده به بهره برداری میرسد.

۴۸- حمید فیض الهی در نامه ای تهدید آمیز از دست بیجار لپ لپ به سازمان ملل شکایت کرد.

۴۹- علی درخشنده که قبلا ۵/۹ بود و حالا میگن به ۷۵/۹ رسیده دیروز در مصاحبه ی مطبوعاتی خود اعلام کرد تا پایان سال جاری به 10 میرسد.

5۰- مهدی عبدالحسینی امروز اعصاب نداشت.

۵۱- طی خبری که همین الان به دستم رسید امروز دخترای فاطمیه رو بردن اردو دروزنه که خوشبختانه خبر دیگری از آنها در دست نیست.

۵۲- علی درخشنده همچنان در انتظار دوست دختر . هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.

۵۳- در جریان رفتن دختران فاطمیه به اردو شایعه شده که یکی از آنها غرق شده که یکی از دوستان که نخواست نامش فاش شود گفت : ما از این شانس ها نداریم.

۵۴- در پی انتشار خبر اینکه علی درخشنده دنبال دوست دختر میگرده امروز میلاد حبیبی اعلام کرد : منم میخوام وی در ادامه ی سخنان خود گفت : من دنبال دوست دختری در مدرسه ی فاطمیه میگردم نه جای دیگر! میلاد خاطر نشان کرد که در صورت متقاضی بودن دختران با آیدی shadmehr_m_h_s یا elnazz_m در تماس باشند.

۵۵-به گزارش احسان لک دیشب یعنی دوشنبه 18/2/85 امیر لک با رنو اش که آن را رخش بی قرار می خواند به یک ماشین زد و از صحنه فرار کرد که در پی تعقیب راننده ی ماشین دوم دستگیر شد.

۵۶-در پی تصادف دیشب امیر لک پس از بازجویی اعلام کرد که پسر محمود لک( بابای اسی ) است. به دنبال این عمل بی شرمانه صبح امروز محمود لک برای انجام پاره ای از تحقیقات به کلانتری برده شد.

۵۷-پس از اینکه دیشب امیر لک اعلام کرد پسر محمود است سازمان های تحقیقاتی به شک افتادند که نکنه راست بگه- به همین دلیل امروز از امیر آزمایش DNA گرفته شد که در پایان معلوم شد امیر فرزند ده ها نفر است.

۵۸-به گزارش وبلاگ روز های شرره WWW.FMPA.BLOGFA.COM آمار دخترانی که با تلفن برای پسر ها ایجاد مزاحمت می کنند افزایش یافته است.

۵۹-در پی انتشار خبر بالا دختران به سازمان ممل شکایت کردند و پسران براین ادعا پا فشاری کردند و خواستار انتقال پرونده به شورای امنیت شدند.

۶۰-ازامروز امتحانات پیش دانشگاهی شروع شد.

۶۱-به دنبال آغاز شدن امتحانات احسان لک اعلام کرد ریاضیات گسسته قبول می شود.

۲۲/۲/۸۵

۶۲-میلاد حبیبی دیشب به علت اینکه پنجره ی اتاقشو باز گذاشته بود چند تا پشه ی نابینا (معادل فارسی پخشه کوره ) وارد اتاقش شدن و نیشش زدن. دستشون درد نکنه.

۶۳-یه خبر بد برای برای دخترانی که سال دیگه میرن پیش:معلومنیست کدوم نامرد داره دیواره مدرسه را درست می کنه(دیگهدخترای محترم نمیتونن طرفاشون دید بزنن)

64-من موندم این دخترا چرا اینقدر درس می خونن؟ولی به جای اینکه برن توکتابخونه درس بخونن تو حیاتش درس میخونن(به قول یکی از بچه ها شاید توجا نیست)

65-مثل اینکه یکی از فامیلهای فرهاد شهنواز فوت کرده.اخه اقا فرهاد مشکی پوشیده.فرهاد جان اینا مهم نیست بابات نمیره!

66-مثل اینکه سر محمود لک به جای خورده چون روز جمعه ماشین داده بود دست یه دونه پسرش احسان (=علی جون)(امیدواریم حال ایشون هر چه زودتر خوب بشه)

۶۷- علی درخشنده سه شنبه شب به علت عارضه ی قلبی بستری شد و خواست که بمیره ولی از شانس بد ما ازائیل رفته بود مرخصی.

۶۸- بالاخره انتظار ها به پایان رسید . دیروز طی ایمیلی که از شهلا شیته به دست ما رسید متوجه شدیم که شهلا شیته حاضر است با علی درخشنده دوست شود. ایشالا به پای هم دارزن.

۶۹-پسورد آیدی میلاد حبیبی گم شده از یابنده تقاضا میشود در صورت پیدا کردن پسورد اش اون رو به اولین صندوق پستی بندازد.

۷۰- لپ لپ جدید با ریش بزی به بازار اومد.

۷۱- احسان لک به دنبال رنو مدل ۶۰ اینا که قیمتش یک میلیون تومان باشه میگرده.

۷۲- حامد نریمانی ازدواج کرد.

۷۳- یکی از دخترای نمونه ی دبیرستان نمونه قراره بره خارج و اونجا درس بخونه ( از نوشتن اسمش معذوریم).

۷۴- امروز امتحانات پیش دانشگاهی تمام شد.

۷۵- میلاد ذولفقاری مبایل خرید.

۷۶-امیر لک به همراه مهران مهربانی مجردی رفتن شمال.

۷۷-احسان لک به دنبال سیستم صوتی برای هاچ بکش میگرده.

۷۸-امیر لک طی مراسمی اسم رخش بیقرار رو روی رنوش گذاشت.

 

به شعری که همین الان علی درخشنده سرود توجه کنید :

لعنت به این عشق که سوزاند جگرم دوست دخترم مادر شد و من هنوز پسرم

 

به کسانی که لپ لپ مصرف می کنن یاداوری میکنم در هنگام خرید به نام و نشان مخصوص لپ لپ توجه کنن.

 

میدونی چرا دخترا به میز آرایش میگن میز توالت؟؟؟ چون میشینن روش و . . . به قیافشون

 

خداوند وقتی آسمان را آفرید گفت چه زیباست. زمین را آفرید گفت چه زیباست. مرد را آفرید گفت چه زیباست. زن را آفرید گفت:، اشکال نداره، آرایش میکنه

 

دنیا رو بدون خانمها تصور کنید:
-
بازارها خلوت
- پولها اضافه
- خیابونها خلوت
- شیطون بی کار
- مخابرات ورشکسته نتیجه: همه میرن بهشت

 

گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت عیبی نداره بجاش سویا میخورم

 

جراید: کتاب فارسی مدارس بومی می‌شود...
مشهد: آن مرد با شمع آمد،
اصفهان: آن مرد پول دارد،
آبادان: آن مرد آن شب با عینک ریبن آمد،
شیراز: آن مرد حال نداشت و نیامد،
سنندج: آن مرد سبیل دارد،
زاهدان: آن مرد را کشتند،
اردبیل: آن مرد بار بُرد،
قزوین: آن مرد با یک بچه آمد،
رشت: آن مرد رفت، بابا آمد

 

میدونید لاو مخفف چیه؟
L: لایق دوست داشتن بودن
O: امید به آینده ای روشن
V: وفاداری در عشق
E: انرژی هسته ای حق مسلم ماست

وقتی که گریه کردیم گفتن بچست..........وقتی که خندیدیم گفتن دیوانست..........وقتی که جدی بودیم گفتن مغروره..........وقتی که شوخی کردیم گفتن سنگین باش..........وقتی که حرف زدیم گفتن پر حرف..........وقتی که ساکت شدیم گفتن عاشقه..........حالا هم که عاشقیم میگن گناهه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد